FAQ

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

 

Har I en butik jeg kan besøge? 

Nej, desværre ikke. Vi er udelukkende en internetbutik. Du har dog mulighed for at afhente din bestilte web-ordre på vores lager. 

 

Vores adresse er:

Jegstrupvej 64

8361 Hasselager 

 

Hvornår kan jeg hente min online ordre?  

Du kan afhente din web-ordre straks efter, at du har lagt din bestilling på webshoppen. Du modtager derfor ikke en særskilt mail om, hvornår din ordre er klar til afhentning.   

Vi har åbent for afhentning af web-ordrer i følgende tidsrum: 

Mandag: Lukket

Tirsdag: 09.00 – 15.00

Onsdag: 09.00 – 15.00

Torsdag: 09.00 – 15.00

Fredag: Lukket

Lørdag: Lukket

Søndag: Lukket

  

Hvornår holder I åbent hus? 

Vi bestræber os efter at holde ét årligt åbent hus arrangement. 

Vi vil typisk reklamere med den aktuelle dato på vores Facebook-side og i vores nyhedsbrev. 

Tilmeld nyhedsbrev her.

Følg os på Facebook her.

 

Hvordan returnerer jeg en vare? 

Du kan læse vores returregler her. 

  

Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en forkert vare? 

Hvis du har modtaget en/flere forkerte vare(r), bedes du hurtigst muligt give os besked herom på info@mopedspeed.dk, eller ved at udfylde vores kontaktformular. Husk at angive dit ordrenummer. 

  

Hvornår bliver min ordre afsendt?  

Din ordre bliver pakket og afsendt indenfor 1-3 hverdage. Du vil modtage en e-mail, så snart pakken har forladt vores lager. 

 

Hvordan reklamerer jeg over en vare? 

Hvis du ønsker at reklamere over en modtaget vare, skal du sende en mail til info@mopedspeed.dk med følgende oplysninger: 

1. Ordrenummer og varenummer.

2. En kort beskrivelse af fejlen og en forklaring på, hvordan defekten er opstået. 

3. Et billede, hvis fejlen er synlig. 

Vi vil herefter håndtere din reklamation hurtigst muligt, og vil som oftest vende retur til dig inden for et par dage. 

  

Hvor hurtigt svarer I på min mail? 

I hverdagene bestræber vi os efter at besvare din mail indenfor 12 timer. 

Hvis du kontakter os i weekender og/eller på helligdage, vil vi besvare din mail næstkommende hverdag.  

 

Hvilke lande sender I til? 

Vi leverer i hele verdenen. 

   

Jeg har glemt en vare i min bestilling, kan jeg nå at få den med?

Vi pakker på livet løs alle hverdage i tidsrummet 08.00 – 15.00. Derfor er det ikke muligt at foretage ændringer i din ordre, hvis den er bestilt i dette tidsrum. 

Har du bestilt udenfor dette tidsrum, kan du dog aflægge en ny ordre på den manglende vare. I kommentarfeltet skal du notere dit tidligere ordrenummer og skrive, at du ønsker de to ordrer sendt samlet. Så fjerner vi fragten fra din seneste ordre, og får pakket det hele samlet.